Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Οδηγίες χρήσης...!

Έχετε προσέξει ποτέ τις οδηγίες χρήσης σε προϊόντα που καθημερινά καταναλώνουμε; Όχι; Καλά θα κάνετε να δίνετε περισσότερη σημασία γιατί μερικές έχουν πολύ γέλιο. Σας αναφέρουμε τις σημαντικότερες που εντοπίσαμε:
1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια:'Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός'.(Α, ωραία. Θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...)
2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά:'Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου.(Τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...)
3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:'Xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι.(Κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποιήσω για φρυγανιά...)
4. Σε κατεψυγμένο φαγητό:'Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το'.(Πες το βρε άνθρωπε μου και μου φαινόταν σκληρό!)
5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:'Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι'.(Θα το έχω υπόψη μου όταν πετύχω τη Λερναία Yδρα)
6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο) :'Μην το αναποδογυρίζετε'.(Πολύ αργά...)
7. Σε υπνωτικό χάπι:'Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία.(Πλάκα μου κάνεις; )
8. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν:'Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις.(Εδώ μου καταστρέφεται τη μεγαλύτερη παιδική φαντασίωση!)
9. Σε πακέτο ξηρών καρπών:'Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς'.(Δεν κατάλαβα...)
10. Σε κουβέρτα:'Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες.(Σε σεισμούς μπορώ να σκεπαστώ; )
11. Σε καθρέφτη αυτοκινήτου:'Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου.('Η εγώ οδηγώ ανάποδα ή όλοι οι άλλοι...)
12. Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα:'Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο'.(Το ποτήρι θα γεμίσει με τη βοήθεια της βαρύτητας...)
13. Σ'ένα σπρέι για έντομα:'Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα.(Οπότε αν η κατσαρίδα ξαναζωντανέψει, χρησιμοποιήστε την παντόφλα...)
14. Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού:'Ανοιξτε απ'την άλλη μεριά'.(Και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...)
15. Σε ένα μπλέντερ:'Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση.(Πονηροί...)
16. Σε ένα κουτί φιστίκια:'Προσοχή. Περιέχει φιστίκια.(Εγώ τσιγάρα ήθελα...)
17. Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος:'Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε.(Τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: